• وبلاگ : نوشتارهاي زيبا
  • يادداشت : ميانمار
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    يا ايها الذين آمنوا آمِنوا ...
    مسلمانان مسلماني زسرگيريد ....
    او ميايد و بخدا بسه باد به گلو انداختن و دم از افسر بودن جنگ سايبري زدن بخدا بسه سينه سپر كردن و حرف از همراهي امام زمان زدن بخدا بسه قيافه گرفتن و اعلام وفاداري به ولي / كمي بايد به خودمون بنگريم ايا جز ادعا كار ديگه اي هم بلديم و انجام داديم؟ايا يك دهم مسلمانان و شيعيان محزون و مظلوم در جهان سختي كشيديم ؟ ايا راه و رسم وفاداري به مولا را درك كرديم ؟ ايا جز به مخلوق به خالق هم فكر كرديم ؟ايا ريا نقل مجالسمون نشده است ؟ ايا ابروي امام حاضر ناظر رو بردن كار روزانمون نشده است؟ و آيا آيا آيا ... و آيا امام زمان با اين شرايط سربازي ميخواهد؟
    + حيدري 

    سلام به دخترعموي فعال ودلسوز.

    يه چيزي بگم :انقدر خودمون دردسر داريم که ديگه توذهن وقلبمون جايي واسه مشکلات ديگران وغصه خوردن واسه اشون نداريم ازماگنده ترا يه کاري بکنن.اما به قول خودت افسوس......

    سلام دوست عزيز
    نبايد بذاريم گوشت تنمان زنده زنده در آتش بسوزد!
    پاسخ

    سلام ممنون...افسوس
    + شيعه 

    سلام-به اين وبلاگ سربزنيد
    هميشه منتظر حضور پر از مهر شما هستم
    انشالله كه سرباز امام زمان باشيد
    درپناه حق موفق و مويد باشيد
    http://shahid-karbala.blogfa.com/
    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.

    + ازاد 
    سلام دوست خوبم ممنون که دغدغه ي اطلاع رساني رو داري. اين حداقل وطيفمونه.
    خدا قوت
    و خيلي ازت التماس دعا دارم ياحق
    پاسخ

    سلام ممنون همچنين ياحق