سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشتارهای زیبا

چند شب پیش مستندی می دیدم درباره کودکی که یازده ساله بود و از چهار سالگی مبتلا به تومور مغزی.

و چه زیبا مادرشون این بیماری رو برای کودک چهار ساله توضیح داده بود:

خدا هرکدوم از بچه ها رو که بیشتر دوست داره براشون فرشته هایی میذاره که باید با این فرشته ها خوش رفتاری کنن و این فرشته ها گاهی باعث میشن بچه ها سریعتر برن پیش خدا.

و با این دیدگاه کودک چند سال به زندگی خودش ادامه داده هرچند با مشکلات بسیار ولی با روحیه قوی که کودکان دیگر رو هم توجیه می کند.

و آمار تکان دهنده ای در این باره که هر سال 2000 کودک زیر 15 سال مبتلا به این بیماری می شوند بسیار تاسف بار است.

ولی نگاه لطیف و زیبایی است اگر به هر مشکلی که پیش می آید مثل یک موهبت و بخشش از سمت خدا بهش نگاه کنیم .


نوشته شده در سه شنبه 91/3/9ساعت 1:14 صبح توسط حیدری نظرات ( ) |

امشب شب اول ماه رجب است.

ماهی که ابتدای آن به ولادت امام محمد باقر علیه السلام - شکافنده علوم - مزین شده ، اواسط این ماه به نام امام علی علیه السلام گره خورده امامی که نمونه کامل عدالت، شجاعت ، مردانگی و آیینه تمام نمای انسانیت است و اواخر این ماه که با بعثت نبی اسلام حضرت محمد مصطفی همراه است روزی که جهل و غفلت برای گوش های شنوا و دل های آماده از میان برداشته شده و راه سعادت و جاودانگی برای تمام نسل ها تبیین شده است.

و اولین شب جمعه این ماه که به لیله الرغائب شب آرزوها معروف است شب شهادتی امام هادی علیه السلام هم است، بد نیست یکی از آرزوهایمان در این شب این باشد که لیاقت این را داشته باشیم که امامانمان را آن طوری که شایسته است بشناسیم و شامل این حدیث پیامبر نباشیم که :" هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است."

 


نوشته شده در سه شنبه 91/3/2ساعت 6:51 عصر توسط حیدری نظرات ( ) |

<      1   2      
Design By : Pars Skin