• وبلاگ : نوشتارهاي زيبا
  • يادداشت : هم انديشي...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 20 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 7 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    حقيقت امر اينکه به قول دوستان هر طرحي در همان روي کاغذ داراي معايب و محاسني است که شايد وقت اجرايي کردن درست برعکس باشد.
    اينکه ما مثلا طرح تفکيک جنسي داشنگاهها را با اتوبوس هاي شرکت واحد بسنجيم اصلا همگون نيست و ديگر اينکه متاسفانه مديران فرهنگ ساز ما مدتهاست که به جاي فرهنگسازي فقط صورت مساله را پاک مينمايند. دوستاني در موافقت و مخالفت اين طرح فرمايشات خوبي بيان کردند که با برخي موافق و طبعا با برخي نيز مخالفم اما در ميان نظرات بيشتر با دوست و برادر خوبم راشد جان خدايي و تا قسمتي با آ سيد مرتضي عزيز موافقم با اين توضيح که اي کاش بجاي تفکيک جنسيتي ، مديران ما در طول اين سي و اندي سال نگاههاي فراجنسيتي را در مراکز علمي ما بسط ميدادند تا دانشجو فق ط و فقط در اين مراکز به فکر تحصيل و اموزش باشد نه احيانا عقده گشايي و و و اما چون اين وسط بسيار کم کاري شده و اصولا فرهنگسازان ما هبچ برنامه اي براي اين موضوع نداشته اند ( همانگونه که در ساير امور فرهنگي اين مهم حاصل نشده و اکنون در بعد حجاب اين کم کاري به راحتي قابل مشاهده است ) چاره را در حذف موضوع دانسته و به سرعت هم عملياتي کرده اند . توجه کنيم که دانشجويان امروز قرار است فردايي ديگر در مراکز علمي و صنعتي باز هم در يک محيط مشغول بکار شوند و اگر اين ديد جنسي در دانشگاهها باقي بماند ولو با اينگونه طرح ها .. بار ديگر موضوع در جايي ديگر مطرح خواهد شد که احتمالا ديگر در آنجا قابليت تدبر و تدبير نخواهد بود. بار ديگر عرض ميکنم اين مسئله ( تفکيک جنسي دانشگاهها ) عمل پسنديده اي ميبود اگر اين تفکيک در انديشه ها حاصل ميشد و اين افکار بودند که با توجه به نوع نگرش و فرهنگي که ما قبل آن در جامعه ايجاد شده بوده دانشگاه را فقط و فقط براي تحصيل و نه عقده گاشيي هاي جنسي انتخاب ميکردند ..
    پاسخ

    سلام ممنون از حضورتون بله در هر کاري به دور از اجبار و قانون بايد اخلاقيات آدمي هم دخيل شود و گرنه دانشگاه هم محيطي است مانند ساير محيط ها...